بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تا دیر نشده به کاپیتان تیم خود بپیوندید

http://axgig.com/images/78725137003207638317.jpg

بضی از دوستان فکر نکنند که ما هواداران جیگر تشریف داریم،همان کسانیکه از ابتدای فصل استقلال را تضعیف کردند و با نبود امیر خان تهران هر کاری کردند تا بازیکنان دلخواه این مربی نتوانند جذب تیم شوند و یا از گرفتن کمکهای علی انصاری و دیگر هواداران طفره می رفتند تا امثال جباری ها (البته این بازیکن مشکل مالی برابش در درجه چندم  قرار داشت!)،حمودی ها از استقلال بروند یا آرش افشین ها،کریم انصاری فردها و... نتوانند استقلالی شوند!
تحرکات اخیر کمیته اخلاق و با احضارهای دو بازیکن استقلال به این کمیته بر روی روح و روان آنهاهفته هاست پیاده روی می کنند و نتیجه بررسی هایشان را به تاخیر می اندازند تا در چنین روزهای با قضاوت های مغرضانه و احکام غیر قانونی، از پرده برداشته شدن و بر ملا شدن کثافت کاری هایشان جلوگیری کرده باشند یا حداقل اهرمی بسازند برای ساکت نگه داشتن امثال امیر قلعه نویی ها!
این آقایان بدانند که تمام هواداران استقلال(نه فقط آن دسته از هواداران که به امیرخان تعصب بیشتری دارند)پشت سر مربی تیمشان ایستاده اند و اجازه نمی دهند بخاطر دشمنی با شخص قلعه نویی تیم محبوبشان دچار حاشیه و دردسر بشود.
باید بدانند که ما متوجه ائتلاف مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال با برخی ازمدیران و معاونان باشگاه استقلال برای حفظ میزهایشان بعد از روی کار آمدن وزیر جدید،هستیم.
ما میدانیم نظری جویباری، امیدوار رضائی ها چرا مجبور به ترک استقلال شدند و یا به چه دلیل بعضی از مدیران  باشگاه در برابر حرفهای اخیر رئیس کمیته اخلاق و اهانت های وی به باشگاه استقلال و شخص امیر قلعه نویی سکوت کرده اند!
ما میدانیم که این عزیزان وقتی متوجه بشوند زمان رفتنشان نزدیک است  چشم هایشان را خواهند بست و همه را با سیلی که به راه می اندازند به زیر آب خواهند کشاند.
پس از امیر قلعه نویی و افتخارات بی نظیرش و بخاطر مظلومیت وی و عدم اثبات اتهاماتی که تا این لحظه ها سالها به وی زده اند،حمایت می کنیم و اجازه نمی دهیم خدشه ای به نام استقلال و شخص امیر قلعه نویی وارد شود.

http://axgig.com/images/27398409529836265950.jpg

آندو یک روز قبل از پرواز استقلال به رشت در تمرینات تیم حاضر شده بود


نظرات شما عزیزان:

ن
ساعت0:50---25 مرداد 1392
همدلی از هم زبانی بهتر است
پاسخ:خیلی ... کفعلاحاصلش رنجاندن دل کسی شده!این همدلی ....بزودی نیز دلهای خیلی ها آزرده خاطر خواهد شد!وقت کم است!با یک عذرخواهی هم میشود این همدلی کردن ها را بهتر به قلبها نشاند!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,امیر قلعه نویی,کمیته اخلاق,حمایت هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com